برنامه نویسی نرم افزارهای رسانه های اجتماعی

گام به گام تا ساخت یک برنامه شبکه های اجتماعی آوین مارکتینگ

آیا به دنبال ساخت یک اپلیکیشن موبایل شبکه اجتماعی کامل شبیه فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر هستید؟ این دوره کاملا ایده آل شما خواهد بود. شبکه‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موفقیت کسب‌وکارهای دیجیتال هستند. اما بدون استفاده از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی، نمی‌توانید به نتایج دلخواه برسید. حضور قوی در رسانه های اجتماعی به شهرت کلی حرفه ای یک برنامه نویس کمک می‌کند. تعاملات مثبت، مشارکت‌های مفید و به اشتراک‌گذاری مداوم محتوای ارزشمند به ایجاد تصویری مثبت در جامعه آنلاین کمک می‌کند، که می‌تواند به محافل حرفه‌ای آفلاین گسترش یابد.

اگر به طور موثر استفاده شود، بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به کسب و کارها در افزایش درآمد، جذب مشتریان جدید و ایجاد تصویر مثبت از برند کمک کند. شرکت‌ها معمولاً از مدیران و کارشناسان رسانه‌های اجتماعی برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود و سرمایه‌گذاری در ابزارهای دیجیتال برای ساده‌سازی فرآیند استفاده می‌کنند. شرکت های بزرگ ممکن است تیم های متعددی را برای ارائه خدمات به مناطق مختلف یا مدیریت پلتفرم های خاص استخدام کنند. امروزه بدون یک نرم افزار مدیریت شبکه اجتماعی، نمی‌توان از بازاریابی شبکه های اجتماعی نتیجه‌ی مطلوبی گرفت. به این نکته هم دقت کنید که اگر از ابزارهای معرفی‌شده در این مقاله استفاده کنید، در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کرده و راندمان کارتان را افزایش می‌دهید. شما از چه ابزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنید؟ اگر ابزار بهتری می‌شناسید حتماً آن را به مخاطبان چوبین هم معرفی کنید.

برنامه ریز محتوا دارای یک تقویم و یک ویژگی ردیابی است که هر دو کار شما را آسان تر می کند. BuzzSumo اطلاعاتی را در مورد محتوای محبوب بر اساس موضوعات و کلمات کلیدی ارائه می دهد. این می‌تواند داده‌ها و بینش‌های بی‌درنگ درباره محتوا را در اختیار شما قرار دهد که می‌تواند تعامل بالاتری داشته باشد. BuzzSumo همچنین ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل رقبا، هشدارها، بینش محتوا و همکاری تأثیرگذار را ارائه می دهد. این ابزارها می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا محتوای ویروسی ایجاد کنند، سرنخ‌های بیشتری تولید کنند و بفهمند که مشتریانشان با چه چیزی بیشتر درگیر هستند. BuzzSumo یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان را قبل از برنامه های پولی به کاربران جدید ارائه می دهد.

ترسیم نمودار راهی است برای نمایش اطلاعات ساختاری به عنوان نمودار نمودارها و شبکه های انتزاعی. برنامه های طرح Graphviz توصیف نمودارها را به یک زبان متنی ساده انجام می دهند و نمودارهایی را در قالب های مفید مانند تصاویر و SVG برای صفحات وب ایجاد می کنند. PDF یا Postscript برای درج در سایر اسناد ؛ یا در یک مرورگر نمودار تعاملی نمایش داده شود. Graphviz دارای بسیاری از ویژگی های مفید برای نمودارهای بتونی است ، مانند گزینه هایی برای رنگ ها ، قلم ها ، طرح بندی گره های جداولی ، سبک های خط ، لینک های پیوندی و اشکال سفارشی. GraphChi بخشی از پروژه GraphLab (که اکنون به Dato تغییر نام یافته) از دانشگاه کارنگی ملون است. این ابزار محاسبه نمودار در مقیاس وب است ، مانند تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی ، در دسترس هر کسی که دارای یک لپ تاپ مدرن است.

Mention یک برنامه شنیداری اجتماعی برای نظارت بر مکالمات، ردیابی نام های تجاری و ارسال هشدار است. از عبارات محاوره ای و روزمره برای نشان دادن مطالب مرتبط استفاده می کند. همچنین از 25 زبان و برخی ابزارهای رایگان برای عناوین و ایده های موضوعی پشتیبانی می کند. Social Pilot حداقل 30 دلار در ماه برای برنامه های پرمیوم خود هزینه می کند. طرح اولیه Social Champ رایگان است و برنامه های پرمیوم آن بین 29 تا 99 دلار است. در برنامه خود زمانهای منظمی را برای تعامل با مخاطبین خود و پاسخ به نظرات آنها اختصاص دهید.

جامعه برنامه نویسی، مانند بسیاری از صنایع فناوری، با مسائل کم نمایندگی مواجه شده است. بحث های رسانه های اجتماعی در شکل گیری فرهنگ جامعه نقش دارند و تلاش هایی لازم است تا اطمینان حاصل شود که این سیستم عامل ها فضاهای فراگیر برای توسعه دهندگان با زمینه های مختلف هستند. در حالی که توییتر و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فرصت های قابل توجهی برای به اشتراک گذاری دانش و شبکه سازی ارائه می‌دهند، آنها همچنین چالش هایی را ارائه می‌دهند. کوتاه بودن توییت ها می‌تواند منجر به ساده سازی بیش از حد شود و ماهیت سریع پلتفرم می‌تواند منجر به بارگذاری بیش از حد اطلاعات شود. این نیاز به کاربران دارد تا فید های خود را به طور موثر تنظیم کنند و نیاز به دیدگاه های مختلف را با تمایل به محتوای متمرکز و مرتبط متعادل کنند.

با توجه به نگرانی‌های فزاینده در مورد حفظ حریم خصوصی آنلاین، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی احتمالاً ویژگی‌های حریم خصوصی را افزایش می‌دهند. برنامه نویسان ممکن است انتظار کنترل دقیق تری بر روی نمایان بودن محتوا، اتصالات و فعالیت های آنلاین خود داشته باشند که امکان تجربه شخصی و ایمن تر را فراهم می‌کند. برخلاف شبکه های سنتی، رسانه های اجتماعی موانع جغرافیایی را از بین می‌برند. برنامه نویسان می‌توانند با افراد حرفه ای با زمینه های مختلف ارتباط برقرار کنند و به تبادل جهانی ایده ها و تقویت همکاری در پروژه هایی که از مرزها فراتر می‌روند کمک کنند. توسعه دهندگان تازه کار می‌توانند از چالش هایی که دیگران با آن روبرو هستند، درس بگیرند و توسعه دهندگان با تجربه می‌توانند درک خود را با مقابله با مسائل پیچیده و به اشتراک گذاشتن تخصص خود عمیق تر کنند. این پلتفرم دسترسی به دانش برنامه نویسی را دموکراتیک کرده است و محیطی حمایتی را فراهم می‌کند که در آن توسعه دهندگان در تمام سطوح مهارت می‌توانند کمک کنند و یاد بگیرند.

ZOHO Social یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی درخشان است که برای مدیران رسانه های اجتماعی و مشاغل کوچک تا بزرگ ایده آل است. دارای قابلیت های مختلفی از جمله ردیابی کلمات کلیدی، برنامه ریزی و زمان بندی پست ها می باشد. با CoSchedule، می‌توانید تمام جنبه‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید و تجزیه و تحلیل کنید که کدام یک از پست‌های محتوای شما تعامل بالایی داشته و نتایج خوبی به همراه داشته است. ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که انتشار رسانه های اجتماعی خود را خودکار کنید تا در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید. با این کار، نه تنها می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و کارایی را افزایش دهید، بلکه بازگشت سرمایه (ROI) طرح های رسانه های اجتماعی خود را نیز افزایش دهید.

تمام اتفاقات، کمپین ها یا رویدادهای کلیدی را که در یک ماه خاص روی همه کانال های خود انجام میدهید را  تنظیم نمایید. این می تواند هر چیزی مانند کتاب الکترونیکی، وبینار، محتوای مدیریت شده روزانه، پست های وبلاگ جدید و غیره باشد. مشخص کردن واضح اینکه چه فعالیتی در چه تاریخی انجام می شود؛ به اعضای تیم شما کمک می کند تا وظایف مرتبط خود را به طور موثر مدیریت کنند. همچنین، ساختار روز، تاریخ و ساعت می‌تواند بهترین زمان برای ارسال پست برای هر کانال رسانه‌های اجتماعی باشد. بسته رایگان عملکرد محدودی دارد، اما همچنان اجازه می دهد چندین پست به طور همزمان ارسال شود.

باز بودن و ارتباط متقابل سیستم عامل های رسانه های اجتماعی آنها را در معرض تهدیدات امنیت سایبری و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی قرار می‌دهد. توسعه دهندگان باید از خطرات مرتبط با به اشتراک گذاری اطلاعات حساس در این سیستم عامل ها آگاه باشند و اقدامات احتیاطی را برای حفاظت از داده ها و مالکیت معنوی خود انجام دهند. چارچوب ها و ابزارها اغلب از طریق بحث های رسانه های اجتماعی به دست می‌آیند، جایی که توسعه دهندگان تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند، پروژه ها را نمایش می‌دهند و مزایای فن آوری های خاص را مورد بحث قرار می‌دهند. ماهیت ویروسی موضوعات پرطرفدار در سیستم عامل هایی مانند توییتر می‌تواند منجر به اتخاذ سریع چارچوب های جدید، تأثیرگذاری بر روند صنعت و شکل دادن به چشم انداز تکنولوژیکی شود. اگر شما کاپیتان هستید، نمی خواهید به سادگی یک ورود به سیستم را در یک پلتفرم به اشتراک بگذارید، زیرا هم تیمی های شما احتمالاً به مجوزهای مختلفی نیاز دارند. به دنبال ابزاری باشید که به شما امکان می دهد وظایف را تعیین کنید، تأییدیه ها را مدیریت کنید و تلاش ها را در شبکه های رسانه های اجتماعی هماهنگ کنید.

برنامه نویسان می‌توانند از رسانه های اجتماعی برای فرصت های شبکه ای استفاده کنند که فراتر از جستجوهای شغلی است. درگیر شدن در مکالمات، به اشتراک گذاری بینش ها و شرکت فعال در بحث های اجتماعی، دید برنامه نویس را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که آنها برای همکاری ها، پروژه ها یا فرصت های شغلی مورد توجه قرار گیرند. انتشار سریع اطلاعات در رسانه های اجتماعی می‌تواند به گسترش اطلاعات نادرست و تشکیل اتاق های اکو کمک کند، جایی که برخی از زبان های برنامه نویسی، شیوه ها یا ایدئولوژی ها بیش از حد مورد علاقه یا انتقاد قرار می‌گیرند. توسعه دهندگان باید در ارزیابی انتقادی اطلاعات و ترویج دیدگاه های مختلف هوشیار باشند تا از تله های اتاق های صدا جلوگیری کنند. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، به ویژه توییتر، به مراکز پر جنب و جوش برای تبادل اطلاعات، روند و بینش در جامعه برنامه نویسی تبدیل شده اند.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی به برنامه نویسان این امکان را می‌دهد که پروژه ها و دستاوردهای خود را برای مخاطبان وسیع تری به نمایش بگذارند. این پلتفرم‌ها چه یک مخزن GitHub، یک پست لینکدین یا توییتی که یک پروژه موفق را برجسته می‌کند، به عنوان یک گالری مجازی عمل می‌کنند که برنامه‌نویسان می‌توانند مهارت‌ها و مشارکت‌های خود را در آن به نمایش بگذارند. برنامه نویسان می‌توانند در پروژه ها مشارکت کنند، با توسعه دهندگان در سراسر جهان همکاری کنند و تجربه عملی در سناریوهای کدنویسی در دنیای واقعی کسب کنند. چنین همکاری نه تنها مهارت های فنی را افزایش می‌دهد، بلکه به مجموعه برنامه نویسان نیز می‌افزاید. شبکه های حرفه ای از جلسات فیزیکی و کنفرانس ها به یک چشم انداز دیجیتالی تبدیل شده است که در آن پلتفرم های رسانه های اجتماعی نقشی محوری دارند. برای برنامه نویسان، این پلتفرم ها به عنوان فضاهای مجازی برای تعامل با همتایان، رهبران صنعت و همکاران بالقوه از سراسر جهان عمل می‌کنند.

حدود 90 قالب کپی رایتینگ ارائه می دهد و متن قابل ویرایش را برای سفارشی کردن آن به دلخواه ارائه می دهد. دو مورد از ویژگی های قابل توجه Social Pilot آن عبارتند از برچسب زدن سفید و مدیریت مشتری. شما می توانید با پیوندهای دعوت سفارشی، تم های برند و ارائه های بصری جذاب، یک تجربه شخصی سازی شده را به مشتری خود ارائه دهید. یه چیز دیگه می توانید داده های تقویم خود را از Loomly صادر کنید تا به صورت آفلاین روی آن کار کنید. می توانید آن را برای نظارت بر مکالمات، کشف فرصت های جدید و زیر نظر گرفتن رقبا اجرا کنید. مثلا برای هرکدام از رویدادهای روتین یا رویدادهای ویژه، رنگ بندی یکسان قرار دهید.

یکی دیگر از گزینه‌های زمان‌بندی مفید، امکان ایجاد پست‌هایی برای فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر است که به یک ایمیل خاص در رابط Mailchimp پیوست شده‌اند، بنابراین آنها به‌طور خودکار همزمان با ارسال ایمیل پست می‌کنند. این یک راه خوب برای حفظ برنامه اجتماعی و محتوای شما با تبلیغات ایمیل شما است. خب حتما اما اگر قبلاً از Mailchimp برای کمپین‌های ایمیلی خود استفاده می‌کنید، ابزاری عالی برای زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی است. با توییتر، فیسبوک و اینستاگرام ادغام می شود، بنابراین می توانید محتوا را برای این پلتفرم ها در رابط Mailchimp ایجاد و زمان بندی کنید. وقتی صحبت از پلتفرم های همه کاره به میان می آید، بافر از نظر ویژگی ها نسبتاً سبک است.

به همین دلیل است که در بخش بعدی درسنامه بهترین نرم افزارهای بازاریابی و فروش، به سراغ بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی رفتیم. در این مقاله از چوبین می خواهیم نگاهی به بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی داشته باشیم. انتظار می‌رود الگوریتم های هوش مصنوعی (AI) نقش مهمی در تنظیم توصیه های محتوا در رسانه های اجتماعی برای توسعه دهندگان داشته باشند. سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند منافع، ترجیحات و سطح مهارت توسعه دهنده را تجزیه و تحلیل کنند و محتوای شخصی را که با نیازهای آنها هماهنگ است، ارائه دهند. این می‌تواند کارایی به اشتراک گذاری دانش را افزایش دهد و به تعاملات معنادارتر در جامعه برنامه نویسی کمک کند. ناب فالوور دارای یک برنامه زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی و تقویم محتوا است، اما همچنین دارای ویژگی‌هایی است که به شما کمک می‌کند در رسانه‌های اجتماعی عملکرد بهتری داشته باشید.

این به شما امکان می دهد هر روز با استفاده از نرم افزار گوش دادن اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی به میلیون ها مکالمه گوش دهید. کلمات کلیدی، عبارات، هشتگ‌ها و موارد دیگر را برای جمع‌آوری اطلاعات کاربردی در مورد برند یا صنعت خود زیر نظر بگیرید. در نتیجه، فعالیت رسانه های اجتماعی برای برنامه نویسان در چشم انداز حرفه ای معاصر اهمیت عمیقی دارد. از شبکه‌سازی و اشتراک‌گذاری دانش گرفته تا ایجاد جامعه و برندسازی شخصی، تأثیر پلتفرم‌هایی مانند توییتر، لینکدین، گیت‌هاب و دیگران بسیار گسترده است. برنامه نویسانی که از قدرت رسانه های اجتماعی به صورت استراتژیک استفاده می‌کنند، می‌توانند مشاغل خود را ارتقا دهند، به جامعه برنامه نویسی جهانی کمک کنند و با پویایی در حال تکامل عصر دیجیتال سازگار شوند. Sprout Social یکی دیگر از رقبای برتر در نبرد ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است و ممکن است ارزش توجه شما را داشته باشد.

برای اینکار پیشنهاد میکنیم؛ راهنمای گام به گام ما برای درک اصول اولیه یک برنامه شبکه های اجتماعی را دنبال کنید. با این ابزار می توانید پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید، معیارها و میزان تعامل مخاطبانتان را بررسی کنید و نتایج به دست آمده را برای اصلاح استراتژی خود تجزیه و تحلیل کنید. حضور قوی در شبکه های اجتماعی دیگر یک امر تجملی نیست، بلکه یک ضرورت است. اما مدیریت پلتفرم های متعدد، ایجاد محتوای جذاب و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند یک کار دلهره آور باشد. با Hootsuit در شبکه اجتماعی محبوب خود (توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و غیره) را یکجا به‌روزرسانی می‌کنید و با مشتریان ارتباط برقرار کرد.

با استفاده از این ابزارها، از جمله برخی ابزارهای رایگان مدیریت رسانه های اجتماعی، می توانید در کمترین زمان آن بچه گربه ها را جمع آوری کنید. ابزارهای محبوب نوشتن متن با هوش مصنوعی را که برای بهبود استراتژی شبکه‌های اجتماعی شما طراحی شده‌اند، کشف کنید. CoSchedule یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما کمک می کند پست های خود را در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی زمان بندی کنید. وقتی که شما در شبکه اجتماعی عضو شوید، یک حساب کاربری با نام شما ساخته میشود که اطلاعات اصلی تان در آن نگه داری خواهند شد. از این به بعد شما میتوانید به صورت خصوصی و عمومی با دیگران در ارتباط باشید. شما مشخص میکنید که با چه کسانی ارتباط داشته باشید و چه افرادی را کلا نبینید.

این پلتفرم دارای ویژگی‌های مدیریت محتوا قدرتمندی است که به شما امکان می‌دهد روندهای فعلی را کشف کرده و یک کتابخانه الگو برای دسترسی سریع بسازید. می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی محتوای ماهانه، برنامه‌ریزی پست‌ها به صورت انبوه، مدیریت کمپین‌های چند کانالی و پیگیری تبدیل‌ها استفاده کنید. Sprout Social ویژگی های مدیریت رسانه های اجتماعی مقیاس پذیر را ارائه می دهد. اگر زمانی برای تولید محتوا یا بازاریابی نیاز به کمک داشتید، می توانید آنها را برای این کار استخدام کنید. مدیران معمولاً مشاغل همه کاره را انجام می دهند تا مخاطبان خود را درگیر کنند و به اهداف بازاریابی خود برسند. این کار وقت گیر است که نیاز به نظارت مداوم و منابعی برای تولید منظم محتوای تازه دارد.

با ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Hootsuit می‌توانید بر مکالمه مشتریان نظارت داشته باشید، به‌روزرسانی‌ها را اتوماتیک انجام دهید، پاسخ‌های کاربران را بخوانید، پیام‌ها را زمان‌بندی کنید و آمار را مشاهده کنید. بررسی های منظم انجام شده توسط سیستم عامل هایی مانند Stack Overflow، GitHub و سایر وب سایت های توسعه دهنده متمرکز بینش در مورد محبوبیت زبان ها و فن آوری های برنامه نویسی را فراهم می‌کند. رسانه های اجتماعی نتایج این نظرسنجی ها را تقویت می‌کنند و بحث ها و بحث هایی را در مورد مزایا و معایب زبان های مختلف ایجاد می‌کنند. محبوبیت یک زبان در رسانه های اجتماعی اغلب به افزایش تقاضا در بازار کار تبدیل می‌شود و بر تصمیمات توسعه دهندگان و سازمان ها تأثیر می‌گذارد. برنامه نویسی اجتماعی در سیستم عامل هایی مانند گیت هاب منجر به تشکیل یک جامعه توسعه دهنده جهانی شده است که دانش آزادانه از مرزهای آن عبور می‌کند.

برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی به روش صحیح و موثر به نرم‌افزارهای مناسب نیاز دارید. فیس بوک Creator Studio را راه اندازی کرد تا ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی داخلی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این یک ابزار رایگان است که به کاربران امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنند، محتوا را منتشر کنند و به پیام ها یا نظرات پاسخ دهند. اخیراً، این شرکت آن را با اینستاگرام ادغام کرده است تا به کاربران اجازه دهد صفحات فیس بوک را با حساب های اینستاگرام خود پیوند دهند، که می تواند مدیریت محتوا را در هر دو پلت فرم آسان تر کند. Facebook Creator Studio همچنین دارای یک کتابخانه موسیقی است که مشاغل می توانند هنگام ایجاد پست از آن استفاده کنند. Semrush توابع سئو و مدیریت رسانه های اجتماعی را به کاربران خود ارائه می دهد.

هم افزایی پویا بین رسانه های اجتماعی و برنامه نویسی بدون شک نقش محوری در شکل دادن به آینده توسعه نرم افزار و چشم انداز گسترده تر فناوری خواهد داشت. مشارکت کنندگان در Stack Overflow امتیاز شهرت را بر اساس کیفیت و کمک به مشارکت خود کسب می‌کنند. این سیستم شهرت کاربران را به ارائه پاسخ های دقیق و به خوبی توضیح داده شده تشویق می‌کند و به قابلیت اطمینان کلی پلتفرم کمک می‌کند. شناخت در Stack Overflow نیز به یک معیار ارزشمند در جامعه برنامه نویسی تبدیل شده است، با بسیاری از توسعه دهندگان از جمله پروفایل های Stack Overflow خود به عنوان بخشی از نمونه کارها حرفه ای خود. قالب منحصر به فرد وبلاگ نویسی کوچک توییتر، که با پیام های مختصر محدود به 280 کاراکتر مشخص می‌شود، به ابزاری قدرتمند برای برنامه نویسان تبدیل شده است. هشتگ هایی مانند #برنامه نویسی و # کدگذاری یک فضای انتخاب شده برای بحث های موضوعی فراهم می‌کنند، که توسعه دهندگان را برای کشف محتوای مرتبط و ارتباط با افراد همفکر آسان می‌کند.

این شرکت قبل از انتخاب برنامه های پولی، یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه را به کاربران ارائه می دهد. Hootsuite به شما امکان می دهد حساب های رسانه های اجتماعی را در پلتفرم های مختلف از یک داشبورد مدیریت کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و به طور موثر برنامه ریزی کنید. همچنین به تیم ها اجازه می دهد تا از مکان های دور به طور مشترک کار کنند. کسب و کارها همچنین می توانند از آن برای تجزیه و تحلیل تعامل مخاطبان و ایجاد کمپین های هدفمند استفاده کنند. یک ویژگی که Zoho را از سایر نرم افزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی متمایز می‌کند، ویژگی معطل نگه داشتن ارسال پست است. وقتی که مشکلی پیش آمده و زمان مناسبی برای ارسال پست نیست، این ویژگی به کمک شما می‌آید تا ارسال پست را به تاخیر بیندازید و هر وقت زمان مناسب فرا رسید، فقط با کلیک روی یک دکمه، پست را ارسال کنید.

به عنوان مثال، افراد ممکن است اینستاگرام را برای مشاهده تصاویر جذاب، ارتباط با همتایان خود از طریق فیس بوک و مشاهده محتوای ویدیویی در یوتیوب بررسی کنند. بسته به اهداف محصول و بازاریابی خود، می توانید پلتفرم مناسبی را انتخاب کنید که دسترسی شما را به حداکثر برساند. Zoho Social یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که ویژگی هایی مانند داشبورد سفارشی، گزارش های شخصی و زمان بندی پست نامحدود را ارائه می دهد. این شرکت همچنین با سایر پلتفرم‌ها یکپارچه‌سازی می‌کند و از تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب پشتیبانی می‌کند. Zoho Office Suite همچنین راه حل های دیجیتال دیگری را برای مدیریت عملکردهایی مانند بازاریابی، مالی، منابع انسانی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه ارائه می دهد.

معمولا افراد زیادی در آنها حضور دارند و در ایران هم چندین Social Media مختلف در حال فعالیت میباشند. حتی سیاست مداران و افراد دولتی هم گاهی از این فضا برای مطلع شدن از خواسته های مردم استفاده میکنند. همچنین می‌توانید نظراتی را در مورد پست‌هایی منتشر کنید که به شما اشاره می‌کنند نام تجاری. می توانید مشتریان خود را دعوت کنید تا تقویم شما را مشاهده کنند و هنگامی که شخصی بازخورد خود را به اشتراک می گذارد، اعلان فوری دریافت کنید. از الگوهای از پیش طراحی شده، تصاویر بدون کپی رایت و ابزارهای ویرایش بصری آن برای طراحی محتوای جذاب در چند دقیقه استفاده کنید. رابط بصری و ویژگی های همکاری تیمی ابزار هوت سوئیت آن را به یک انتخاب محبوب برای آژانس ها و مشاغل بزرگ تبدیل می کند.


برنامه نویسی چیه